MspKinzie♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Kinzie ♥ - 31 oktober 2013 16:06

 

När detta händer på msp mår jag som dåligast, jag loggar ut och sedan in igen och tvingas göra om filmen.

Jag var ju nästan klar!

Jag hatar det, har lust att kasta datorn i väggen...


 

Av Kinzie ♥ - 30 oktober 2013 22:38

För några dagar sedan märkte jag och min bror att vår katt Kinzie hade blivit lite rundare på kroppsbyggnaden.

Man kunde se hennes spenor på magen, och vi är helt säkra på att hon är med ungar.

Snart kommer hon förmodligen föda dom, detta är inte första gången vi har haft kattungar hemma.

2009 hade jag en annan katt, hon fick 3 kattungar och en av dom 3 dog i April...

Så vi vakar över henne, det är en sak bara...

Kinzie min katt alltså bor hos min pappa, och eftersom min mamma bor i en lägenhet kan inte hon ha en katt.

Så katterna bor hos min pappa, men han vill inte ha katter eftersom han tycker det är så jobbigt.

Fast vi kommer behålla dom i ungefär tills dom är leveransklara för att bli sålda.

Annars kommer min syster få ta hand om dom.

Hon har 3 vuxna katter, alla tre är tjejer.

En av dom ska få också få kattungar och då tänkte hon att hennes katt kunde ta hand om dom eftersom den ändå skulle ta hand om sina små söta ungar.

Vi vet inte riktigt hur vi ska göra, men vi får se när dom har föddts.

Kan knappt vänta, både maggy 15 och ErikStone vill ha bilder på dom såfort hon fått dom.

Haha, men liksom jag älskar djur och skulle gärna velat ta hand om dom.

Kinzie är min egna katt, men just nu är hon min, min storebror's och min pappa's.

Kanske om en vecka kommer små ungar :3


 

PS. Ja, min katt heter Kinzie, namnet till min användare på msp fick jag från henne. 

Och hennes namn kommer från ett spel som heter Saints row 3 (mitt favorit spel).



 

Av Kinzie ♥ - 27 oktober 2013 18:58

 

 

Kolla vad jag märkte idag ;D


 

Av Kinzie ♥ - 25 oktober 2013 20:49

 

Kolla, jag märkte först inte det, men jag blev bara: O_O

Hur kan den få så många Love:its?


 

Av Kinzie ♥ - 23 oktober 2013 14:44

 

Ser ni, nära eller hur?

Den lilla biten behöver väl inte vänta, eller?

Kolla gärna på mina filmer och ge mig gärna autos, det skulle vara snällt av er.


Tack för all hjälp, för det var inte så länge sedan jag kom till level 13.

Hjälp också ErikStone, Pontidol1, oscarbus, :Nellie: och sissi44 att levla, de betyder mycket för mig :) <3


Har ni frågor kan ni ställa dom här på bloggen eller på min mail, och det går också såklart genom på msp.


PS. Jag svarar endast på meddelanden som är "viktiga", t.ex frågor om presenter eller SH är onödiga, svarar aldrig på dom.


 

Av Kinzie ♥ - 23 oktober 2013 14:22

    

Igår gjorde jag en film som heter "Bus eller godis" eftersom det snart är halloween, längtar :3

Så det skulle vara snällt om ni såg filmen, jag levlar snart.

Autos betyder guld för mig, tack ni som ser filmen och hjälper mig levla.


Filmen handlar om:

"Bus eller godis" handlar om 4 vänner som går ut en kväll för att få tag på godis.

De går in i ett hus som en av vännerna brukar gå till, och där träffar dom på en tjej.

Men tjejen verkar inte vara helt normal...


Reccensioner:


Än sålänge är det inte så många som sett den men de flesta av dom har skrivit till mig vad dom tycker om filmen.


- den var jätte bra! fortsätt att göra filmer! :)


- wow! azzo wow! bäst ever!


- Sk*t bra, meer!!


När du sett denna filmen kan du också se:


Stugan - 1,2,3 (ErikStone)

Vampire School - 1,2,3,4,5,6 (Kinzie)

Mördaren - 1,2 (Pontidol1)

Hemsökt Halloween - 1 (Black Daimond Girl)


 

 



Av Kinzie ♥ - 16 oktober 2013 14:16

 

 


Haha, detta är mina bakgrundsbilder, har 2 andra också men whatever.

Hoppas det räcker så, menar alltså då till Seymind som undra vilken bakgrundsbild jag har o.-


 


Av Kinzie ♥ - 16 oktober 2013 14:07

 

Det var någon på msp som ville att jag skulle screenshota vad jag gjorde på msp, och då menade hon hela skärmen.

Lite rörigt, men strunt samma ;D

Bild från i Måndags, skulle lagt upp bilden då men hann inte ._.

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards