MspKinzie♥

Alla inlägg under april 2013

Av Kinzie ♥ - 29 april 2013 20:54

Ledsen, men det är inte kul längre.

Har andra bloggar att blogga på också och jag har inte tid med att blogga.


Men kolla mina andra 2 bloggar:

foreversims.bloggplatsen.se

foreversmosh.bloggplatsen.se


Om ni vill nå mig kan ni skicka ett meddelande på msp.

Loggar in då och då varje dag.

Men tack för den tid ni följt min blogg och skrivit så fina kommentarer.

Hoppas ni fortsätter fast på mina andra bloggar.

  


PS. 28/4 dog min katt, jag ljuger inte.

Han var sjuk, han åt inte och han rörde inte på sig.

Han mjauade som om han ville något, så det är en del att tänka på nu.

Han blev 4 år och skulle bli 5 år.


 

Kinzie och Kalle ♥



Av Kinzie ♥ - 20 april 2013 18:45

 

Ahmen gud, vilket bugg...

 

Av Kinzie ♥ - 18 april 2013 18:46

Yeey!

Letade i hela msp efter en flamingo!

Och ja, jag hittade en liten sötis som jag döpte till Flamme flamingo.

Jag vet inte varför... men whatever....

Förälskad i flamingon!

 

Kinzie + Flamme flamingo= Forever together! ♥


 





Av Kinzie ♥ - 16 april 2013 21:40

Har tagit en stund att tänka på en sak och kom fram till att jag ska sluta blogga samt sluta på msp...

Jag har och menar verkligen det jag sa i förra inlägget, har ju läxor, har ibland inte tid och sånt...

Så jag vill ha era åsikter, rösta i veckans fråga så ser jag på Lördag hur det blir.

Ni bestämmer! :)

 

Av Kinzie ♥ - 16 april 2013 21:20

För er som inte visste det har jag gjort en Smosh blogg!

Den förra hette smoshworld.bloggplatsen.se men den ska vi helt glömma.

Kolla istället foreversmosh.bloggplatsen.se!

Ska försöka uppdatera varje dag där, men det betyder inte att jag slutar att blogga här.

Men det är en sak bara, jag har tappat intresset för msp, srry men det börjar faktiskt bli lite tråkigt.

Varje gång jag loggar in är det några få inne, de säger varken hej eller något alls.

Och en sak, det händer inget nytt på msp det var som det var sen 2011 då jag hade Vendela.ms

Jag raderade henne eftersom jag helt enkelt tyckte msp var tråkigt...

Har även 2 irl bloggar jag måste blogga på, dumt att ha så många...

Och en sims blogg...

Whatever, ska sluta blogga på 2 av mina bloggar...

Så kolla gärna min Smosh blogg: Klicka här, HÄR, eller här!

 

Av Kinzie ♥ - 15 april 2013 19:12

Guud vad jobbigt...

Som ni kanske vet så är jag helt besatt av Smosh, jag kan inte sluta prata om dom.

Haha, fråga maggy 15 för hon blir seriöst irriterad när jag bara nämner "Smosh".

Iallafall, jag gjorde fanblogg om Smosh här på bloggplatsen och det jag inte märkte var att när man skriver in sin email så skrev jag en som inte ens finns! Irriterande eftersom jag varken kan logga in på den eller få tag på en lösning.

Jag har kontaktat bloggplatsens support och får väl hoppas att dom hjälper mig, kan tyvärr inte nämna vad den heter än, kanske senare när den är klar.

Jag har gjort en header till den, vilket tog lång tid.

Jag har loggat in och ut flera gånger på Hotmail/Outlook?.

Jag vill verkligen ha det domänet eftersom på headern står det så och annars måste jag göra om allt...

 

Anthony+Pikachu=   

Såå gulliga båda två xD

 

Av Kinzie ♥ - 14 april 2013 15:17

 

Missa inte "En resa till Hawaii".

Det är inte en vanlig semester när Kate, Maggie, Juliet och Ennie vinner en resa till Hawaii.

Det har varit så efterlängtat, tills... ett virus spred sig.

Hawaii's invånare förvandlas till zombies.

Nu gäller det för dom att försöka försvinna därifrån så fort dom kan.

Om det verkar intressant kan ni se första delen 25/4!

Håll utkik! ♥

 

Av Kinzie ♥ - 14 april 2013 14:55

 

Haha, det är faktiskt samma färg! :)

Prova om ni inte tror det, ni ska alltså sätta er finger imellan av dom.

Detta har inget med msp att göra men det är bara så häftigt, lol.

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards