MspKinzie♥

Alla inlägg under juni 2013

Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 22:46

Heey!

Tänkte göra en snabb liten tävling.

Den första som kommenterar detta inlägget ritar jag av på msp!

Detaljerat osv, jag kalkerar INTE.

Jag brukar inte rita msp gubbar, men ritar där imot annat.

Kanske visar några av dom bilderna jag ritat senare någon gång.

Kollar kommentarerna imorgon för att jag ska kolla på en film nu.


 

Aja, godnatt och kram på er! :3


  

   

Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 20:49

   

Tänkte bara snabbt visa er det jag fick från Fjortiz_emma99.

Det var dom kläderna jag la i ö-listan som hon gav mig, var det fint tycker ni?

Har gjort dom som looks på msp som ni kan gilla och köpa.


PS. Den vita looken på msp har ett annat hår! :3


Puss och kram! <3

 

Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 20:34

Tack så sjukt mycket!^^  

Har världens bästakompis på msp, Fjortiz_emma99 ♥

Hon är snäll, trevlig och absolut en glad person.

Ge henne massor av autografer och presenter och hjälp henne att levla!

Kolla gärna henne's blogg och kommentera den, klicka HÄR för att komma till den grymma bloggen eller klicka på hennes namn vid menyn :D♥


Puss och kram från lilla mig! :3

 


Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 20:19

 

Hejsvejs!

Kan ni snälla vara med i mitt rollspel?

Den heter "Stay Dead".

Det finns inga regler utan det är bara att skriva en mall och sätta igång.

Har ni frågor är det självklart bara att fråga mig på msp!


PS. När ni skrivit vill jag gärna att ni säger till, jag är inte så aktiv av mig...


Kram! <3

 

Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 14:35

Visar snabbt vart ni kan få tag på olika gratis bakgrunder till eran blogg.

Bara kolla noga så lär ni er fort! :D


Kram! <3

 

Av Kinzie ♥ - 30 juni 2013 10:30

 

För en stund sedan när jag loggade in fick jag en massa meddelande av en kille jag såg i ett chattrum.

Han är inte den ända som frågar, men så ni vet gillar jag att vara forever alone utan kille!

Ja, jag tycker det är mycket bättre för om man verkligen gillar personen man är ihop med på msp så mår man ju bra men när personen gör slut vilket alla gör (en anledning till varför) kan man må piss!

Jag är inte så speciellt ledsen utav mig, jag säger bara "Ok." låter personen dra iväg och hitta en ny.

Men för er som har tur får man ju gratulera! :D


En annan konstig sak på msp är att en person frågar om den vill bli ihop, och man svarar varken Ja eller Nej.

Så står det att personen gjort slut med dig, hur går det till!?

Det har hänt flera gånger vilket jag tycker är riktigt irriterande...

Är det något fel eller gör dom det bara för att göra folk deprimerande?

Iallafall, såhär ser det ut:

 

Och jag har aldrig och jag menar aldrig sätt honom förr eller varit tillsammans med honom, lol.


 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 22:59

 

Ställ mig så många frågor ni vill om vad som helst!

Svarar på alla frågor på Tisdag!


Kram och puss! <3

 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 17:53

Nu tycker jag seriöst att dom har gjort det överdrivet!

Jag skulle skriva "JAG DÖDA EN FLUGA! :c".

Och så får jag en varning bara för att jag skrev ordet "DÖDA".

Jag skulle säga att det inte var taskigt att skriva det, eller vad tycker ni?

Snart får man ju inte skriva "Hej" säkert...

Tycker ni att dom har överdrivit en aning?


 

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards