MspKinzie♥

Alla inlägg under november 2013

Av Kinzie ♥ - 30 november 2013 18:22

         

Hade tråkigt så jag gjorde en liten serie.

Erik tvingas passa sin lillasyster.


 

Av Kinzie ♥ - 20 november 2013 22:48

 

 

Av Kinzie ♥ - 20 november 2013 21:17

Idag fick jag 3 msp böcker av min storasyster.

2 pysselböcker och en designbok där man designar sina egna kläder.

Jag har bara ritat en snabb egen design i designboken.

Jag har inte gjort så mycket, har inte haft tid till det ännu, men när jag kan sätter jag mig ner och håller på med dom.

Jag kanske kan lägga upp mina designer jag gjort här på bloggen, fast det är när jag kan och har tid.

Aja, pysselböckerna kostar runt 30 kr och designboken kostade runt 60 kr.

Det verkar ganska roligt ändå, heh, jag är en liten galning av msp.

Jag hittade även en msp kalender till 2014, haha, den tänker min syster också köpa till mig xD

Den har typ 3D bilder på msp gubbar, liksom som ser verkliga ut.

Ah, ni fattar, men iallafall den kostar runt 140 kr ;D

Jag är en samlare.


 

Bild från Ipaden

 

 

Av Kinzie ♥ - 19 november 2013 15:51

   

 

Av Kinzie ♥ - 19 november 2013 00:17

Jag la mig runt 05.30 på morgonen och fick typ 2 timmars sömn eftersom jag börjar skolan 08:00.

Jag kom försent till skolan och har även 3 prov att göra denna veckan, en av dom proven gjorde jag idag.

Jätte lätt så den klarar jag enkelt.

Sen hade jag alla dom dära lektionerna och på sista lektionen halvsov jag nästan.

Var så sjukt trött... aja, mitt fel ju.

Sen efter skolan var det tänkt att jag och min syster skulle ut och gå så jag cyklade hem till henne.

Men ingen var hemma hos henne.

Min mobil var även död så jag kunde inte nå henne heller...

Så jag cyklade hem till min pappa, såklart jag glömt nycklarna...

Ingen var ju hemma så jag stod där i 10 minuter.

Sen cyklade jag hem till min mamma, glömt nycklarna dit också.

Ingen var hemma och ingen mobil, lyckat.

Så jag stannade inne i lägenheten på trappan och väntade i över 40 minuter på att dom skulle komma.

Vi slutade 14.45 och min mamma slutade 15.45

Jag frös ganska mycket, sen när jag kom in kom jag på att jag har mina saker hos min pappa eftersom jag var hos honom igår.

Alltså data sladden och sånt...

Så senare vid 18.00 åkte jag hem till min pappa och hämtade dom.

Sen när jag kom tillbaks till min mamma la jag mig i sängen och vilade till 22.00

Och nu sitter jag här...

Ska sova nu, ska vakna 07.00 hinna vakna, fixa till mig, äta frukost och cykla från stan till skolan.

Ganska långt...

Så godnatt alla, ses imorgon!^^


 

 

Av Kinzie ♥ - 16 november 2013 12:49

Hej!

Eftersom det är ni som läser min blogg vill jag gärna veta vad ni skulle vilja att jag blogga om.

Det kanske kan vara mer i chattrum eller looks, aa ni vet.

Så det skulle vara snällt om ni lämna några exempel som kommentar.

Tack i förhand!


 

Bild för några dagar sedan.

 

 

Av Kinzie ♥ - 13 november 2013 21:47

 

Eftersom jag älskar att svara på frågor vore det snällt om ni gick in på min Ask.fm sida och ställer några frågor.

Svarar på allt, oavsett vad.

Så sök på mitt användarnamn @Accalorex eller klicka HÄR för att komma till sidan.

Om ni vill kan ni även skriva erat msp namn efteråt så jag vet vem som ställt frågan.

Ska bli kul att svara på frågor!

Ha en trevlig kväll alla! <3


 

-

Av Kinzie ♥ - 10 november 2013 21:08

 

 

I Fredags föddes denna lilla sötnosen och 2 andra kattungar.

Tragiskt nog hade dom 2 andra dött vid födelsen.

Så denna är extra speciell för mig, den är mindre än min hamster :3

Vi vet inte om det är en tjej eller kille.

Den mjuar jätte gulligt.

Den har inte öppnat sina ögon än, men det gör dom först vid 2 veckor.

Jag är glad att iallafall en klarade sig, hon födde dom ute en regnig dag.

Min pappa märkte det och tog in dom, jag var hos min mamma så jag visste inget.

När han tog in dom var det då han såg att bara en levde.

Dom var jordiga eftersom Kinzie (katten) hade varit på någon lerig plats.

Så dom gjorde rent den och nu ligger den och sover vid sin mamma's mage.

Det är jätte gulligt.

Vi vet inte vad den ska heta, kanske är det lättare om vi vet om det är en hona eller hane.

Förslag på namn isåfall?

Den är i likadana färger som Kinzie.

Vi tror att grannkatten som är svart kan har varit pappan.


 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards