MspKinzie♥

Alla inlägg under augusti 2013

Rum

Av Kinzie ♥ - 25 augusti 2013 12:22

 

För er som inte redan visste det så har jag nu 10 djur ni kan klappa, dom är ju såå söta :3^^
Vänta nu här... jag måste ju presentera dom!

Men för att jag inte kunde komma på några bra namn till alla så bara skrev jag det jag fick fram i huvudet.

Så jag minns bara vad vissa heter, men inte vilka som är vilken.

Helt utantill vet jag ofc att den största Boonien heter "ErikStone ♥"
Aja, bara så ni vet det c;


 


Av Kinzie ♥ - 22 augusti 2013 20:08

 

Nu tänkte jag ha en tävling igen där ni kan vinna 4 st "SH" alltså Speciella hälsningar.

Det är enkelt att delta, allt ni behöver göra är att kommentera detta inlägget.

Säg även varför ni vill vinna 4 st "SH:s" till att levla, för starcoins?

Så vinnaren får alltså 2000 sc + 8000 fame!


Tävlingen avslutas 25/8!

Så delta medans du har tid c;


AVSLUTAD!

 

Av Kinzie ♥ - 22 augusti 2013 19:59

 

Ja, ni kanske redan följer allt eller vet allt.

Men det är vad jag föreslår att ni följer.

Jag kommer skriva ett "bättre" senare någon gång.

Men denna gjorde jag bara lite snabbt xD


 

Av Kinzie ♥ - 20 augusti 2013 13:46

Ja, för en stund sedan kom jag hem från skolan...

Det var inte kul alls, jag var med :Nellie: hela tiden xD

Och sedan när jag och maggy 15 skrev på Kik frågade hon vart jag var i skolan.

Skolan är ganska stor så man kan tappa bort sig xD

Då såg jag henne men hon såg inte mig så jag smög mig bakom henne och sa: "Här är jag".

Och efter typ 2 sekunder blev hon rädd, jag började skratta.

Och ja, nu till rubriken... jag är en blyg person, så jag sa inte ett ända ord i klassrummet.

Alla andra satt och pratade som f*n xD

Men jag vill helst vara ifrån dom andra, det är något jag känner mig tryggast med.

Ensamhet.

Först på morgonen pratade jag inte med någon överhuvudtaget.

Ingen lade märke till mig, de pratade inte heller med mig.

Alla gick förbi mig, men jag bryr mig inte så mycket om det nu.

Så jag satt för mig själv utanför biblioteket, jag ville in dit och sitta och läsa ut alla böcker.

Ja, jag gillar att läsa.

Jag är en ganska lugn person när jag är bland massa folk.

Annars kan jag vara en galning som springer runt med en yxa...

Ehm... eh, glöm det dära med yxan -B xD

Och imorgon börjar vi 08.00 och slutar 15.30

Men på Torsdag börjar vi typ klockan 10.00 ;D

 

Ja, jag är rätt så nervös så jag står gärna en bit ifrån dom, som på bilden.


  


Av Kinzie ♥ - 20 augusti 2013 07:20

Så om någon timme eller så börjar jag skolan igen efter en skön sommarlov.

Just nu önskar jag att man kunde backa tiden och ha mer ledigt xD

Men det kommer fler lov.

Och jag kommer ju börja en ny skola idag...

Det kommer vara pinsamt eftersom jag är en blyg person...

Men jag börjar klockan 9 idag.

Jag ska försöka tänka posetivt med skolan.


 

På bilden: julia thunborg

 

 

O_O

Av Kinzie ♥ - 19 augusti 2013 12:57

 

Jag gjorde denna Artbooken för några dagar sedan, och igentligen var det inte meningen att andra skulle kolla på den... så nu sitter jag och skrattar ihjäl mig utan anledning till denna kommentaren:

 

Asså herregud, själv orkar jag bara kolla på den 3 gånger sen klarar jag inte av det mer xD

Och ja, jag vet att ni vet hur jag gjorde Ab men snälla, skriv inte hur det är jobbigt xD

För er som inte vet, så är det en tv:e jag förstorade c;


 

Av Kinzie ♥ - 19 augusti 2013 12:51

       


 

Av Kinzie ♥ - 19 augusti 2013 12:38

 

Nu har jag uppfyllt en av mina mål.

Att komma till level 11, leveln Vendela.ms var på när jag raderade henne.

Och nu är jag på samma spår som henne.

Och jag ska fortsätta hela vägen.


 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards