MspKinzie♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Kinzie ♥ - 31 mars 2013 22:31

 

1. Är längre än 1.60

2. Är äldre än 10.

3. Har en blogg.

4. Har syskon.

5. Gillar inte bacon o.o

6. Spelar msp

7. Har en katt.

8. Har brunt hår irl.

9. Bor i Varberg.

10. Gillar att lyssna på "She wolf" av  David Guetta & Sia


1-5= Nä, inte så...

5-8= Ja, nästan

8-10= Jupp, vi är verkligen tvillingar!

 


Av Kinzie ♥ - 31 mars 2013 19:19

Tjoo alla!

Nu hade jag tänkt köra en snabb tävling!

Den som skriver en kommentar på detta inlägget först vinner 3 presenter!

Glöm inte nämna ditt msp namn!

Så skynda dig!

 

 

 

Av Kinzie ♥ - 31 mars 2013 18:42

 

Har tagit lite tid och fixat till en ny design till bloggen.

Vad tycks? Var den andra designen bättre än denna?

Kommentera gärna vad ni tycker och hur nästa design kan se ut!

 

VIP

Av Kinzie ♥ - 31 mars 2013 09:19

 

Jupp, på Måndag ska jag bli VIP i 3 månader istället för om 7 dagar då jag fyller år.

Glad eftersom jag väntat så mycket!

Och ni har väl inte glömt tävlingen där ni kan vinna hela er önskelista?
Den går snart ut! Om en vecka bara!

Just nu bloggar jag från hotelet på min dator.

 

Av Kinzie ♥ - 29 mars 2013 21:11

 

Jupp, som texten säger så ska jag åka till Stockholm imorgon.

Vi hade tänkt kolla runt lite, så vi ska bo på ett hotel där i 2 nätter.

Hehe, flera som spelar msp är från Stockholm, men jag är från Varberg.

Vi åker till flygplatsen i Göteborg och flyger till Stockholm.

Trevligt, har nyss packat klart min väska så jag sedan bara kan dra.

Om jag har internet på hotelet kan jag logga in på msp & blogga.

Men annars bloggar jag på Måndag när jag kommer hem.

 

 

Av Kinzie ♥ - 29 mars 2013 20:27

 

alex 810 är en cool kille som jag tycker ni alla borde bli vän med.

Han är jätte trevlig och snäll.

Hehe, kolla så gullig han är! :3

Så jag tycker ni borde ge han autos och presenter!

Hihi, fick välja vad han skulle ha på sig och jag valde detta.

Alltså som han skulle ha på denna bilden här under.

 

 



Av Kinzie ♥ - 29 mars 2013 18:40

   

Av Kinzie ♥ - 29 mars 2013 17:52

Gjorde en lyrics på "In my remains" av Linkin Park.

På bilden i videon ser ni maggy 15 som spöke i olika färger.

Haha, dissa gärna den men har inte gjort en sådan på länge.

Har även en ny YB-kanal: MspKinzie

Så glöm inte prenumenera :)

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards