MspKinzie♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Kinzie ♥ - 28 juli 2013 23:14

Okey, som ni flesta redan vet levlade jag till level 9 för 5 dagar sedan och nu...

Påväg mot 10, vet igentligen inte hur fort det går men jag gillar det, haha xD

Och för en stund sedan gjorde jag en ny blogg tillsammans med mina 6 vänner :P

forevermspfriends.bloggplatsen.se

Kommer blogga där lite då och då, men jag slutar inte här :D

Sååå, vad gör du du då? O.O (Stirrar desperat på dig) lol xD

Själv så sitter jag och "rollspelar" på Kik, dafuq ._.

Men det är sk*t kul xD


 

 




Av Kinzie ♥ - 25 juli 2013 23:29

Nu är det så att jag är j*vligt arg/sur för hur de flesta på msp behandlar min bästavän maggy 15.

Hon mår inte alls bra och eftersom jag älskar henne som min bästavän bryr jag mig om henne, jätte mycket!

Hon ska inte behöva skada sig själv för andras åsikter, ska dom bråka med henne kan dom lika bråka med mig.

Ja, jag står upp för henne, SÅRA MIG ISTÄLLET!

Hon har redan mått dåligt nog...

Tror ni att ni vet ALLT om henne så ni kan säga vad ni vill om henne, lär er att ni inte vet ett sk*t om henne om ni inte känner henne, seriöst göra hatgubbar?

För vad, vad är det nödvändigt till!? Så j*vla omoget av de som har gjort det!

Hon är en sjukt snäll tjej och ska inte behöva behandlas såhär då!

Förstör inte hennes liv, såra inte henne och kränk inte henne!

Den enda personen ni får göra det mot är mot mig!

Så visst, skriv vad ni vill! Hata mig! Jag tar gärna imot hat av er!

Och vissa säger att hon hackar, det gör hon f*n inte!

Hon fick sin kompis gubbe, hon har ju bildbevis!

Jag mår dåligt över att en sjukt underbar person ska vara ledsen.

Hon betyder mycket för mig, vi gick i samma klass, vi är bästisar irl.

Om jag hon bråkar löser det sig fort.

Så snälla, SLUTA HÅLLA PÅ SÅHÄR!

Nu får ni gärna göra hatgubbar till mig, men det tar jag skulden för att jag ber er.

Om någon ens skulle skada henne, skadar jag mig själv.

Gråter hon, gråter jag.

För hon finns för mig och hon får mig alltid att skratta.

För er som inte insett att hon är fin vän och en sjukt snäll person borde ni ta och inse det.

Utan henne hade mig liv säkert varit tråkigt.

Jag och hon har haft mycket kul tillsammans.

Men i år är det annorlunda, hon mår bara dåligare och dåligare.

Ja, jag hon blev mobbade i vår skolan.

Men vi hade varandra så vi brydde oss inte ett sk*t sålänge man har en sannvän kan man vara glad.


 

Kolla gärna henne's blogg: lizlove.blogg.se 


 

Av Kinzie ♥ - 25 juli 2013 20:06

     

Nu när jag gjort klart serien "WildStars" ända till del 10 gjorde jag en ny serie som heter "From the ground".

Det handlar om en 17-årig tjej som en dag tvingas med sin kompis på en fest.

Plötsligt dyker en tjej upp som tar med henne till en annan värld...

Där möter hon även...


Kolla filmerna istället så får ni se själva ;D


 


Av Kinzie ♥ - 25 juli 2013 12:31

 

Nämen tjeenare!^^ xD

Nu ska jag göra som jag gjorde på min gamla blogg (den är borttagen nu)

Alltså visa vad jag lyssnar på, så jag tog min spellista på Spotify.

Och den är bara fylld med Deuce (Nine Lives) och Hollywood Undead ♥
För er som inte vet det avgudar jag verkligen dom!

Deuce blev "kickad" ut ur Hollywood Undead så nu är det en kille som heter Danny som är med i HU.

Nämen, gaaah! Blir så glad när jag lyssnar på dom.

Även om Deuce svär och säger vissa saker... så gillar jag låtarna ändå xD

Har en plansch (stavning) på Hollywood Undead.

Gööh! Men min favorit låt av Hollywood Undead är "New day".

Och från Deuce (Nine Lives) är det "Gravestone".

För er som inte gillar rock/rap, lyssna inte xD


PS. När jag lyssnar i mina hörlurar har jag såååå j***vla högt så jag inte hör ett sk*t omkring mig xD

 

Av Kinzie ♥ - 24 juli 2013 18:43

Vet ni hur glad jag är just nu?

Igår levlade jag till level 9, och det börjar röra sig framåt!

Kommer jag till level 10 innan veckan som kommer jag ge jag 1 present från ö-listan till vem som helst.

Haha, kommer gå in i ett chattrum, klicka på en, kolla önskelistan och köpa något till den.

Även fast jag inte vet vem det är, haha xD

Likadant var det när jag gjorde ett forum där jag typ frågade om någon ville ha en present.

Och jag gav såklart det jag lovade till en jag inte kände, sitter och skrattar ihjäl mig utan anledning xD

Men som sagt, om ni vill hjälpa mig kan ni lämna en kommentar i detta inlägget.

Och när jag väl kommer till level 10 köper jag saker ifrån önskelistan till dom som hjälpt mig.

Håller koll ;D

Om ni nu skulle tycka att jag "tigger" varför skulle jag då ge tillbaks saker? :P



PS. Provade ett nytt sätt med regnbågsram runt bilden xD

 

Av Kinzie ♥ - 24 juli 2013 18:18

Fick en fråga om jag kunde visa hur man la in "Scroll to top" knapp på bloggen.

Och här har ni svaret! Jätte enkelt ;D


Ställ mig gärna fler frågor ska försöka göra videos på vissa andra frågor om bloggen.


 

Av Kinzie ♥ - 23 juli 2013 20:42

 

Okej är en liten skum dag, först på morgonen var det flera som bomba mig med vänförfrågningar.

Det var typ 30 st som frågade då, och nu när jag loggade in var det 24 (blev 26 strax därefter).

Och med mina 4.542 sc vill jag göra mig av med när det ändå är så lite.

Och just nu har jag bara 615 fame kvar till level 9!

Har ju gått ganska snabbt, anledningar till varför är att många sätt mina filmer, och hjälp mig.

Seriöst vissa bombar mig för att jag ska få ihop fame, haha.

Som ni vet svarar jag på ALLA vänförfrågningar oavsett level, man vill ju inte vara elak.

För att vara ärlig tycker jag det är synd för de som är i level 4 eller mindre som förnekas för att dom kanske inte är VIP eller i en speciell level.

Så liksom för vissa höglevlare tycker dom det är ok att skita i låglevlare.

Men alla levlar olika, alla kanske inte tjänar lika mycket som de andra.

Jag har flera vänner i level 1 och de har sedan kommit till 5+ .

Men jag menar alltså  ingen elakt mot de som inte vill vara vän med... ja. ni vet...

Och t.ex min kompis irl som spelar msp vill bara vara vän med "fina" personer.

Själv tycker jag att alla på msp är fina, jag vet att det finns många som tycker att de är fula på msp men så är det inte, det är ok att klä sig på sitt eget sätt och har lika mycket betydelse för det.

Alla tycker olika!

Och haha, jag har märkt att jag gillar att skriva mycket, skriver ju för det mesta "sagor/böcker" på min dator.

Så ni vet, fråga mig bara!

Och om jag någonsin kommer till level 25 ska jag fortfarande bli vän med alla!

Så, nu vet ni det och nu är det något konstigt på min vänster hand, den har ryck, obehagligt, haha! xD


 


Av Kinzie ♥ - 23 juli 2013 14:58

Nu tänkte jag göra en snabbtävling, som jag brukar ;D
Det ni kan vinna är alltså en sak från ö-listan.

Allt ni behöver göra är att kommentera detta inlägget.

Och de 5 första får en present var.

Har ändå sc som jag vill bli av med xD


Tävlingen avslutas imorgon! :P


AVSLUTAD


 

En random bild på datorn från igår xD


 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards