MspKinzie♥

Alla inlägg under juni 2013

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 17:23

Hej, jag har nyss gjort klart din header.

Maila mig på: kinzie@live.se så jag kan skicka headern till dig!

Jag gjorde klart den nästan precis efter du logga ut.

Hoppas du kommer gilla den!


 


PS. Kolla in hennes grymma blogg: sisyselia123-msp.bloggplatsen.se


-För er andra som läser detta kan ni också beställa headers gratis.

Klicka på länken i menyn för info!-


 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 16:52

 

Hon kan svara på det men inte när jag frågar något annat, vad är fel på den kvinnan? xD


 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 16:41

Haha, vet ni vad jag nyss märkte?

Mitt VIP skulle gå ut 6/7 och vad är inte det nu, jo 29/7!

Jag har fortfarande kvar det, det är seriöst något fel, men det är snällt att jag har kvar det!

Haha, lol.

Jag bahh: "Borde inte mitt VIP gå ut snart".

Så har det redan gått ut bara att jag har kvar funktionen!

Garvar ihjäl men det är kul att jag slipper att köpa nytt på ett tag.


 

 

Iallafall, kram på er ♥

 


Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 16:16

Hellu!

Det var ett tag sedan sist jag hade en tävling så nu tänkte jag ha en ny!

Ni ska alltså göra den finaste looken på mig i msp.


Alt ni behöver göra för att vara med och tävla:

* Göra en look på mig

* Döp looken till "Finaste looken Tävling"

* Kommentera detta inlägget och säg att du är med

Klar!

 

Vinnaren väljs ut 7/8!

Så ni har en bra tid att göra en look på mig.

 

För extra chanser:

*Dela vidare tävlingen på din blogg/sida och länka inlägget i en kommentar här

* Kommentera 5 snälla saker i min blogg

* Ge mig en auto


Vinnaren vinner alltså hela sin önskelita, 5 auto och äran i min blogg!


Lycka till gullisar! ♥


 

 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 16:10

Hejsvejs!

Tog lite tid i mitt liv till att göra en ny design här på bloggen.

Jag hoppas att ni gillar den, det tog typ 1 timme eller något.

Men som sagt ska jag ju börja blogga som vanligt här igen så jag kommer uppdatera så ofta som möjligt.

Det kommer ett inlägg direkt efter denna, så ni vet.


 


Hoppas ni har en trevlig sommar, kram! ♥


 

Av Kinzie ♥ - 29 juni 2013 13:32

Tänkte bara snabbt säga "Hej" för imorgon ska jag åka bort.

Men jag ska försöka blogga då med, jag önskar att jag kunde blogga som förr men det kan jag inte.

Ge gärna förslag vad jag ska blogga om.

Iallafall, här har ni en bild på mig från msp:

 

 

Av Kinzie ♥ - 28 juni 2013 22:50

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om här på bloggen.

Såklart ska det ju vara något med msp att göra men vad?

Har helt tappat tanken så jag behöver er hjälp.

Om ni är snälla mot mig vilket ni alla har varit hela tiden så kanske jag börjar på msp helt igen.

Just nu är jag inne och chattar med maggy15 (min kompis irl)

Jag tjatar på henne att hon ska göra en irl blogg, men vad den heter får ni tyvärr inte veta.

Jag har kollat på andra msp bloggar och jag tycker att alla har gjort ett bra arbete med dom!

I'm so proud :3

Men ni får gärna ställa mig frågor, vad som helst! :)


Iallafall, här får du en stor kram från mig!

    

 

Av Kinzie ♥ - 23 juni 2013 17:48

Hejsvejs!

Har märkt att det är flera som vill att jag ska fortsätta att blogga.

Och eftersom jag är en person som bryr mig om folk ska jag såklart börja igen.

Det är bara att jag inte har så mycket tid att blogga här, men jag kan försöka.

Just nu håller vi på att packa lådor och sånt, min mamma ska flytta ut.

Ja, dom är skilda, det har dom varit länge men dom är fortfarande vänner.

Eftersom jag har 3 bloggar till kan det bli lite stessigt.

Så jag kommer nog bara blogga 2-3 gånger varje vecka.

Och bara så ni vet spelar jag inte ens msp längre, men allt för er! :)

Hoppas ni har en trevlig sommar!

 

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards