MspKinzie♥

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Vinn en Speciell hälsning!

Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 11:10

 

Nu gör jag en snabbtävling och det man kan vinna är en Speciell hälsning!

Allt man ska göra är att man kommenterar något snällt på min blogg.

Och för er som inte är min vän får lägga till mig som vän.

Jag kollar igenom kommentarerna imorgon!

Dela gärna vidare tävlingen!


AVSLUTAD!


 

 
 
Anny5 på msp :3

Anny5 på msp :3

14 juli 2013 11:25

Hej! Jätte fin header du har, vilket program gör du de i? :') Fresten jag vill gärna vara med i tävlingen också jag heter Anny5 och jag har frågat vän på dig. :3

http://cuteybeauty.bloggplatsen.se

Kinzie ♥

14 juli 2013 11:28

Tack, jag använder pixlr.com, ok, svarade nyss på den ;)

 
Molly3

Molly3

14 juli 2013 11:46

Hej! Jag kollar in på din blogg ungefär 4 gånger per dag. Den är så fin. Alla inlägg är så välskrivna! Din header är superfin. Önskar att jag var lika bra på att göra headers som du är! <3

Du verkar vara väldigt snäll. Det där du skrev om att bara Erik gillar ditt utseende är fel. Jag gillar det oxå. <3

Självklart ska jag dela din tävling på min blogg. Ska göra det snart! <3

http://Mollyelli.bloggplatsen.se

 
Misenfisen

Misenfisen

14 juli 2013 12:31

Din blogg är jättebra och jag kollar den varje dag :'D
Men kan tyvärr inte ha fler vänner (om jag inte vinner VIP i tävlingen tonåringar I Hollywood) (min look på sida 3 om du vill rösta :p)

http://Misenfisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Zara_coolisen på Msp ^-^

14 juli 2013 12:52

Super Bra Blogg! Kan Inte Sluta Läsa :D
Har Sett På Andra Bloggar Där Du Har Gjort Deras Headers, Så Snällt ♥ C: De Är Super Fina!!
Ska Adda Dig På Msp När Jag Läst Bloggen ..
Jag Har Själv En Blogg Men Skriver Aldrig xD
Bye Bye cx

 
Ingen bild

kizzy love

14 juli 2013 12:52

Haii! Snygg blogg dethär ;* Vi måste bli vänner på msp :3 Mitt namn är kizzy love<3 Har skickat en förfrågan c; Jag vill ofc vara med i din täävling x) Bye^^

 
Molly3

Molly3

14 juli 2013 18:05

Har delat din tävling på min blogg nu! :)

http://mollyelli.bloggplatsen.se

 
zötizz

zötizz

14 juli 2013 19:33

hej jagg vill va med i din tävling jag heter FIFFIRIXABELL men ska fråga vän på dig nu :) om du kan adda mig blir jag glad :3 // FIFFIRIXABELL

http://msp trolet xDD

 
Julle.10 på msp!

Julle.10 på msp!

14 juli 2013 20:59

Du är såå snäll, har läst din blogg väldigt länge! Skulle vilja känna dig lite bättre, kanske i framtiden lär vi känna varann mer :D

http://mspjulle10.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

MSP

15 juli 2013 09:03

du är en sjukt underbar tjej som har en sjukt "cool" idol (jag) som älsskar dig för den du är <3 LOV YA Kinzie ( skulle betyda kuld o du axepterade min vänförfrågan :)

 
zötizz

zötizz

1 augusti 2013 21:17

söta lilla dej<33 från msp trollet zötizz12345 adda mej kan bara ha 9 vänner till :-)

http://msp trolet xDD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinzie ♥ - 1 januari 2014 15:42


Nej, jag har inte slutat blogga och inte slutat spela msp. Jag har en ny gubbe som gjordes 1 eller 2 månader innan Kinzie blev avstängd. Hon heter iallafall Chezah. Hon är VIP och är snart i level 10.Mitt mål är level 16 som högst, och ni vet v...

Av Kinzie ♥ - 17 december 2013 20:46


  Detta är varför... Texten kommer från min AB som tydligen blev den sista någonsin som jag sa. Jag är sjukt ledsen, allt mitt arbete, allt jag hade, alla mina vänner... borta! Jag har ju kvar mina extragubbe... så adda KortfilmerStar om ni ...

Av Kinzie ♥ - 16 december 2013 16:27

          Som ni flesta redan vet har Danska msp fått en ny uppdatering, alltså djuren. Jag loggade in och såg om det stämde, vad alla sa.. och det är helt rätt. Snart kommer detta till Svenska msp också. Bara att vänta..   Fråg...

Av Kinzie ♥ - 13 december 2013 19:55

Jaja, jag vet men jag hinner inte spela msp lika mycket längre, jag har läxor och prov och det kommer såklart före internet, you know ;) Spotify är det nog det ända jag använder när jag pluggar. Tack vare att jag slutat spela lika mycket har jag ...

Av Kinzie ♥ - 3 december 2013 21:16


Okej, jag vet att alla pratar om att det finns nya ögon och att dom ändrat lite. Jag är trött på klagomålen. Läs min senaste AB som heter "Ögon..." så får ni se. Själv tänker jag inte byta ögon. Jag gillar dom jag har nu. Men se till att ni...

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards