MspKinzie♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kinzie ♥ - 2 augusti 2013 21:36

Som ni vet har jag lagt upp ett par videos på YT?

Men alla är borttagna förutom 2...

Min storebror gick in på mitt konto och förstörde...

Så videon jag gjorde som ni ser här under... är borttagen.

Han la in massa låtar över de som igentligen skulle vara där.

DÅLIGA låtar också...

Vet ni hur ledsen jag blev...

Jag spendera min tid på något "oviktigt" f*n vad arg jag är just nu...

Men ska börja på en ny Lyrics snart och byta lösenord...


 

Av Kinzie ♥ - 2 augusti 2013 04:47

Gjorde nyss klart min "Another Way Out" Lyrics i  "msp version".

Gud vad lång tid det tog... så nu sitter jag och dör framför datorn xD

Och ja, hehe... det hände en grej men det vill jag inte ta upp.

Iallafall, tack Erik <3


PS. Om det finns någon speciell låt ni vill jag ska göra en lyrics på är det bara att säga till xD

 

Av Kinzie ♥ - 1 augusti 2013 16:16

Jag har funderat om jag vill fortsätta blogga här...

Jag börjar tycka det är tråkigt, och att jag är tråkig.

Så jag kanske slutar med bloggen.

Det finns anledningar till varför...

Jag har för det mesta inget att blogga om för msp är likadan varje dag.

Så vad tycker ni?

Ska jag sluta blogga här?


 

//Bild från: forevermspfriends.bloggplatsen.se\\


 

Av Kinzie ♥ - 1 augusti 2013 16:05

 

Gjorde en ny look bara för att jag gillade det nya håret från veckans tema.

Och bara för det ville jag ha en ny färg så jag valde lila.

Så jag gjorde en hel look bara för det xD

Och här är resultatet.

Detta är inte det riktiga looken, har andra skor och byxor i min ö-lista xD


 

Av Kinzie ♥ - 1 augusti 2013 02:22

MEHN AHHHH!

HUR IRRITERANDE SKA MSP VARA!?

JAG SOM VAR SÅ GLAD OCH NU 02:15 STÄNGDE DOM CHATTEN!

GAHHHHH!

NU KAN JAG LÄGGA MIG I GRAVEN IGEN TILLS DOM TAGIT BORT DET...

R.I.P MIG SJÄLV :c

*DÖD*

Så är msp nöjd nu??


Neh men seriöst man kunde chatta och gå in i chattrum efter klockan 24.00 och nu...

Inget att prata om...


 

Av Kinzie ♥ - 1 augusti 2013 00:18

Yeeeey!

Man kan chatta efter 24.00 igen!

Jag dör av lycka, man fick ju damp under den tiden man inte kunde chatta.

Så nu ska jag f*n dra in i ett chattrum och fira genom att skriva: "YEEY JAG ÄR I ETT CHATTRUM!" c:

Önskar att jag kunde det men just nu sitter jag och rollspelar på Kik igen, haha xD

Och snart är jag i level 10, YEY! igen... xD

Skulle bli glad om ni hjälpte mig, kommer ihåg min level 11 gubbe jag raderade.

Blev trött på msp ett tag, och trodde jag skulle lägga av för alltid men tydligen inte.

Så i December förra året gjorde jag denna gubben och är snart i samma level som hon var.

Jag gjorde henne 2010 xD

Men just nu ångrar jag inte att jag började på msp igen, för då skulle jag kanske alldrig träffa mina underbara vänner jag har nu på msp och såklart Erik :D

Och om jag inte hade msp skulle jag inte ha denna bloggen och då skulle jag inte ha så många fina läsaren som ni! ^^ :)

Tack alla som följer min blogg :P


 

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards