MspKinzie♥

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Min tankar omkring bloggen

Av Kinzie ♥ - 1 augusti 2013 16:16

Jag har funderat om jag vill fortsätta blogga här...

Jag börjar tycka det är tråkigt, och att jag är tråkig.

Så jag kanske slutar med bloggen.

Det finns anledningar till varför...

Jag har för det mesta inget att blogga om för msp är likadan varje dag.

Så vad tycker ni?

Ska jag sluta blogga här?


 

//Bild från: forevermspfriends.bloggplatsen.se\\


 

 
 
Ingen bild

Li

1 augusti 2013 17:07

nejj sluta inte blogga! :'(

 
Ingen bild

AF1!! Msp

1 augusti 2013 17:07

Nej snälla du får INT sluta på bloggen den är ju så perfekt

 
Nicole_krubra

Nicole_krubra

1 augusti 2013 17:34

Du får f*n inte sluta. jag kollar din blogg dagligen 10 gånger... om du slutar kommer jag sitta hemma och stänga mig in i mitt rum och ställa mig i skamvrån känns det som...
Snälla sluta inte!!

http://Candylove.bloggplatsen.se

 
Antonia-tjej

Antonia-tjej

1 augusti 2013 17:57

Du har ju världens bästa msp blogg ju :c

http://Mspniaa.bloggplatsen.se

 
Molly3

Molly3

2 augusti 2013 00:22

Så här känner jag varje dag. Jag vill lägga ner min blogg för att jag inte har ork och lust för att blogga. Men jag kommer ändå sakna alla fina läsare och alla fina kommentarer. Jag måste verkligen säga att jag fått fina vänner efter jag startat bloggen. Till exempel du! Du har inspirerat mig så himla mycket. Brukar försöka göra som du för du är så fantastisk. Det måste vara fler som har blivit inspirerade av dig.
Jag gillar verkligen din blogg, som är en av de bästa msp bloggarna sol finns. Vi har haft väldigt roligt tillsammans även fast du kanske inte alltid velat ha mig där. Men jag ber om ursäkt att jag inte gick ifrån.

Det jag vill säga med det här är att din blogg är underbar och självklart du, men det är ditt val ifall du ska sluta blogga eller inte..

http://Mollyelli.bloggplatsen.se

 
misenfisen

misenfisen

3 augusti 2013 14:09

Nej, sluta inte blogga ! :(

http://misenfisen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kinzie ♥ - 1 januari 2014 15:42


Nej, jag har inte slutat blogga och inte slutat spela msp. Jag har en ny gubbe som gjordes 1 eller 2 månader innan Kinzie blev avstängd. Hon heter iallafall Chezah. Hon är VIP och är snart i level 10.Mitt mål är level 16 som högst, och ni vet v...

Av Kinzie ♥ - 17 december 2013 20:46


  Detta är varför... Texten kommer från min AB som tydligen blev den sista någonsin som jag sa. Jag är sjukt ledsen, allt mitt arbete, allt jag hade, alla mina vänner... borta! Jag har ju kvar mina extragubbe... så adda KortfilmerStar om ni ...

Av Kinzie ♥ - 16 december 2013 16:27

          Som ni flesta redan vet har Danska msp fått en ny uppdatering, alltså djuren. Jag loggade in och såg om det stämde, vad alla sa.. och det är helt rätt. Snart kommer detta till Svenska msp också. Bara att vänta..   Fråg...

Av Kinzie ♥ - 13 december 2013 19:55

Jaja, jag vet men jag hinner inte spela msp lika mycket längre, jag har läxor och prov och det kommer såklart före internet, you know ;) Spotify är det nog det ända jag använder när jag pluggar. Tack vare att jag slutat spela lika mycket har jag ...

Av Kinzie ♥ - 3 december 2013 21:16


Okej, jag vet att alla pratar om att det finns nya ögon och att dom ändrat lite. Jag är trött på klagomålen. Läs min senaste AB som heter "Ögon..." så får ni se. Själv tänker jag inte byta ögon. Jag gillar dom jag har nu. Men se till att ni...

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards