MspKinzie♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 20:54

Mitt namn är Emilie, jag är 11 år och bor med min familj i ett hus.

Mina föräldrar är skilda, dom bråkar ibland, med det är jag van vid.

Jag har en bästavän, Klara. Vi har mycket gemensamt.

Det här är en berättelse i mitt liv då jag mötte något oväntat.


-Passa bollen! ropar Theo till Simon

Simon passade Theo som sedan sprang imot målet.

Han satte den, som vanligt.

-Emilie, kan inte jag stå i mål? Vi behöver dig ute på plan sa Noah.

- Okej sa jag och spran imot bollen.

Jag lyckades ta bollen från motspelaren och körde ganska våldsamt, jag puttas ganska mycket kan man säga.

- Bra Emilie! ropade Theo som sprang brevid.

Jag passade bollen och sprang till Louise.

- När börjar vi? frågade jag.

- Nu! sa Louise snabbt och börja springa mot ingången.


 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 20:48

Jupp, som rubriken säger.

Jag hade tänkt att skriva novellen "Elddraken" här också men bara som i msp.

Annars blir det fusk.

Detta är för er som inte är inne på msp just nu, eller kan.

Då kan ni istället läsa här.

Men det kommer bara nya delar när jag har skrivit på msp.

Så det är som ett repris från msp.

Skriver första delen direkt efter denna!


Chiaaoo!

PS. Bli gärna vän :)


 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 20:09

Du glömmer väl inte att släcka ner 20.30?

Om du släcker ner me oss andra sparar världen energi och ström.

Tänd ett ljus, spela ett bordsspel med din familj.

Läs böcker eller prata med varandra.

Man kan fortfarande göra det man kan i ljuset.

Så snälla, släck ner 20.30


 

 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 19:46

 

När jag fyller år ska jag få VIP av min syster.

Det har hon lovat, så när tävlingen slutar 7/4 så får jag all sc så jag kan köpa önsken till vinnaren.

Ser fram imot det, det finns även en andra plats så den som kommer 2:a vinner 1 sak från önsken + 2 autos.

Ställ gärna frågor om ni undrar över något! 

 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 19:28

 

Nu tänkte jag köra en tävling där ni kan vinna hela er önskelista!


Allt du behöver göra för att vara med:

*Ge mig en autograf

*Dela vidare tävlingen

*Skriva i kommentar vad du heter på msp och att du är med.


Sedan är du med och tävlar!

Tävlingen avslutas 7/4 så du har gott om tid att anmäla dig till tävlingen.


För extra chans att vinna:


*Ge mig en sak (vad som helst)

*Ge mig 5 autos

*Skriva om mig på din profil i msp eller i din blogg.


Lycka till!


 

 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 18:57

Tjoo!
Ni har väl inte glömt att läsa min nya novell "Elddraken"?

Om inte så är det snällt om du gör det.

Om du inte kan hitta novellen kan du skicka meddelande till mig på msp så kan jag "Putta" forumsinlägget.


Lite snabbt om vad novellen handlar om:

Novellen handlar om 11-åriga Emilie som gillar att spela fotboll.

Hon bor med skilda föräldrar i ett hus, och en dag...


Hehe, såhär det ser ut:

 

 

Av Kinzie ♥ - 23 mars 2013 18:40

Hej och välkommen till min nya msp blogg!

Här kommer jag alltså då blogga om msp, ganska självklart.

På msp heter jag Kinzie, jag har även en gubbe som heter Zezzan_girl<3.

Men jag hade tänkt börja om allt från denna gubben.

Före jag hade Zezzan_girl<3 hade jag en gubbe som hetter Vencela.ms

Jag raderade henne eftersom det var ganska många som var elaka.

Men det känns okej, hon var i level 11 nästan 12.

Zezzan_girl<3 är i level 7 och Kinzie är nu i level 3.

Designen har jag gjort själv, jag gör gärna headers så fråga gärna!

Hoppas ni kommer gilla min blogg!


 

Tidigare månad - Senare månad
Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards