MspKinzie♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Kinzie ♥ - 28 mars 2013 21:38

I detta inlägget tänkte jag prata om mobbning & hat.

Mobbning kan vara att man kränker en person, gör den ledsen eller om man slår en och retar den.

Och hat kan vara som att lämna ute en eftersom den är annorlunda, och då kan man vara hatad.

Jag vet hur det känns, om jag ska vara ärlig så har det varit några i min skola som retat mig.

De sa att jag var ful, dålig, dum i huvudet, men nu har dom slutat.

Men jag sa det inte till någon, jag ville inte att någon skulle veta det.

Att folk ska blanda sig i saker, göra allt värre...

Men det var mest i 4:an dom hållde på med sånt.

Nu vill dom bara att jag ska vara med på fotboll hela tiden.

Jag gillar ju spela fotboll, satte mål idag FAKTISKT, haha.

Men tänk er såhär att detta är en tjej som är 13 år.

Hon blir mobbad i sin skola.

En dag kom 3 stycken i hennes klass fram till henne och säger:

"Vaf*n har du på dig, du är så j*vla ful!".

(Srry för svärdomar men det är oftast det)

Dom puttar henne så hon ramlar på marken, hennes nya byxor får hål i sig.

Dom skrattar och går iväg.

Liksom det är så fel!

Jag blir så förbannat arg på alla som håller på!

Flera gånger har jag tänkt att vara ännu elakare än vad dom är, mörda dom!

Okej, kanske inte döda men göra något värre...

Men nu är det ju så att man inte ska slåss eller så...

Men om någon av er som läser detta som blir utsatt för de mest jobbiga ska du veta:

Oavsett vad dom säger till dig ska du inte bry dig, du vet själv vad som är viktigt att lyssna på.

Skulle dom slå dig och hota dig ska du våga stå imot, samla dina närmaste i en grupp

så ni kan vara förbereda ifall dom skulle göra något.


Och nu är det såhär att julia thunborgs's bästis på msp (Anja1009)

blivit anklagad för att vara hackare och en mobbare!

Liksom det är inte sant, ni som tror det är helt paffade (och då menar jag bara som som tror det).

För anklaga inte någon du inte känner för något som den inte har gjort.

Hon mår verkigen dåligt och det ser man på alla Artbooks hon har gjort och alla statusar.

Så skriv i era pratbubblor att hon inte hackar eller mobbar!

Jag skulle gärna vilja veta vem som igentligen ljög om det från första början.

Den ska få sin hämnd en dag, och Anja1009 säger att det är hennes fel.

För vad? Hon har väl inte gjort något fel? 

Det är ju isåfall den personen som sa allt som har gjort fel.

Jag är inte vän med Anja1009 men via julia thunborg sa hon det i chatten.

Jag bryr mig om folk, jag vill inte att någon ska må dåligt.

Speciellt inte i ett spel där man ska ha roligt och skratta med varandra och inte mot varandra.


 

 

Av Kinzie ♥ - 28 mars 2013 19:35

Jag vet inte vad jag ska blogga om, kom med ideér.

Ne, vet inte vad rubriken har med inlägget att göra men jag skrev bara något.

Och ikväll ska jag sova över hos maggy 15, vi ska spela msp nästan hela natten.

Och på Lördag ska jag till Stockholm.

Men aja, bjuder på en bild jag hittade i maggy 15's dator.

Brukar spara bilder här ;D

 

Hehe, jag :P

 



Av Kinzie ♥ - 27 mars 2013 19:18

Hehe, tyckte det var så roligt med den förra snabb tävlingen så jag tänkte köra en till.

Denna gången får man sin blogg i mina länkar, som ni ser så finns redan 3 andra namn.

Men när en vinner från denna tävlingen kommer det vara 4 namn!

Så skynda dig att kommentera!

OBS! Glöm inte att skriva ditt msp namn och din bloggadress!

 

 

     

Av Kinzie ♥ - 27 mars 2013 18:28

   

Börjar seriöst tröttna på alla som skriver YOLO ( You Only Live Once ).

Så därför ska jag bjuda er på en låt som heter just "YOLO".

Och *humph* säg YOLO till en katt, enligt människorna har ju katter 9 liv...

 

 Nope, har alldrig hört denna låten förr, lol.

 

Av Kinzie ♥ - 27 mars 2013 17:26



Scchh... säg det inte till någon!
 

Av Kinzie ♥ - 27 mars 2013 17:11

 

 

            

Hehe, hittade gamla bilder på datorn på Vendela.ms, hehe, har fortfarande kvar hennes blogg.

vendizmsp.bloggplatsen.se, haha vet inte om någon av er känner igen henne :D

 


Av Kinzie ♥ - 26 mars 2013 19:57

Haha, kan inte låta bli att säga detta men alla som kommenterade förra inlägget ska få varsin present + auto.

Men du som kom först ska få 2 auton + 1 present.

Hehe, skickar presenter från min andra gubbe, ska ändå sluta spela på den gubben.

Glöm inte att delta i den andra tävlingen!

Ni hittar info om den i menyn!

Skickar presenterna imorgon, lovar!

 

Av Kinzie ♥ - 26 mars 2013 18:38

Nu hade jag tänkt köra en snabb tävling.

Man vinner 1 present + 2 autos!

Första som kommenterar vinner!

Så skynda dig!

Glöm inte att nämna ditt msp namn!

 

 

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards