MspKinzie♥

Alla inlägg under april 2013

Av Kinzie ♥ - 14 april 2013 11:38

Haha, bara det roligaste jag sett xD

Jag tycker inte det är läskigt men han blir seriöst vettskrämd, lol.

Och denna bilder här under är ju bara helt skumt, vad gör han där!?

 


Whatever, ska fixa en msp bild som jag senare visar på bloggen.

 

Av Kinzie ♥ - 13 april 2013 18:06

 

Ursäkta mitt dåliga bloggande men jag har haft 7 läxor att gör till Fredagen...

Så jag har haft fullt upp med pluggandet, har även haft gäster hemma och igår fyllde Vbgbasket 20 år!

Hon är min syster irl, hon spelar inte längre så jag fick hennes kläder men ibland är hon inne.

Och så är det en grej... jag har tyvärr blivit sjuk, det visar sig att jag har blivit smittad av en sjukdom som heter: Smosh-sjukan. Man blir alltså besatt av Smosh, good...

Nä, men jag har seriöst inte något annat för mig, så...

Humor är det bästa i livet, anses det vara... eller?

Lol.

Just nu håller jag på att rita en Smosh teckning, hihi, Anthony som har Link, Pikachu, Mario, Domo och andra som backup medans Ian har en... frisör stolpe. Löl, men "barber shop pole".

Sämst på att översätta engelska till svenska...

Whatever, ska försöka blogga lite mer idag, för eran skull ofc.

You mad, BEAATCH!? Wtf...

 

Av Kinzie ♥ - 11 april 2013 23:50

 

Snälla, rösta på mig.

Har inte deltagit i en tävling förr och det skulle bli roligt om jag kom 1:a 2:a eller 3:a första gången.

Looken kommer ju försvinna längre bak när fler skickar in så försök leta efter den.

Själv så tyckte jag om looken, lila och vitt.

En bra combinering tycker jag, eller vad säger du?

Vad ska mina nästa look ha för färger?

 

Av Kinzie ♥ - 9 april 2013 16:34

 

Snälla, dela denna artbooken så fler kan hjälpa till att stoppa djurplågeri!

Få den till HS så alla på msp får veta vad som händer i världen som dom också får tankar om att göra något åt det!

 

Av Kinzie ♥ - 7 april 2013 20:32

Heej!

Är så glad eftersom innan på morgonen idag var jag i level 3 och nu är jag i level 5.

Det har gått snabbt!

Skicka gärna autos! Skulle bli super glad då!

Hoppad det blir en tredje level idag också!

Kram på er, puss på er bästa läsaren!

 

Av Kinzie ♥ - 7 april 2013 19:15

 

Har äntligen gjort klart min design!

Vad tycks? Blev ganska nöjd med den.

Bloggar senare, ska fixa lite till på bloggen.

Aja, ses! Söker vänner på msp så fråga mig gärna!

 

Av Kinzie ♥ - 7 april 2013 17:45

Som rubriken säger ska jag göra en ny design, fast jag gjorde en ny förra veckan typ.

Whatever, tycker det är roligt att han något att göra så jag ta lite tid och fixar till en design.

Så uppdatera min blogg om ungefär 1 timme så får ni se! 

Kram på er!


Av Kinzie ♥ - 7 april 2013 17:24

   

                    Gamla                                                 Nya


Tjoo! Köpt nya kläder på msp + ändrat ögon och mun.

Vad tycks? Vilket är bäst? Gamla eller den nya?

Era kommentarer avgör!

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards