MspKinzie♥

Alla inlägg under april 2013

Av Kinzie ♥ - 5 april 2013 23:34

 

Skolan hade nyss börjat igen efter sommarlovet.

Vid mitt skåp innan lektionen kollade jag i ett fotoalbum, det var bilder på mig och mina vänner i min gamla skola.

Jag bytte skola för 2 år sedan.

Saknar dom varje dag, men i somras träffade jag dom.

Plötsligt tappar jag fotoalbumet eftersom klassens busar smällde igen mitt skåp.

Dom var otroligt jobbiga!

I dera lilla "grupp" var:

*Jordan som var leadern, även en tjejmagnet.

*Eric som brukar sno grejer.

*Johan som brukade slåss.

*Och Oskar som hackar internet sidor.

Dom kallade sig för "Jejo".

Men en underlig sak var att Jordan som gick först blinka till mig och leede.

Vad kunde det betyda?

 


Av Kinzie ♥ - 5 april 2013 13:27


   

Fråga vad ni vill, svarar på precis alla ärligt.

Det kan vara om mig irl, msp eller något annat!

Så fråga på så mycket ni vill så svarar jag på frågorna imorgon!

 

Av Kinzie ♥ - 4 april 2013 13:58

Nu blir jag irriterad, dom säger att jag använt ord som man inte får.

Som vadå? Kolla så får ni se! Skulle bara skriva en mall till maggy 15's rollspel.

Och så får jag inte chatta på 5 minuter, WTF? Vad är deras problem igentligen?

 

 

Av Kinzie ♥ - 3 april 2013 23:26

     

1. Vad heter du irl? - Emilie

2. Har du kramat någon? - Ja, ofc! :P

3. Vad är din värsta madröm? - Va? Måste jag verkligen ta upp det? 

4. Sötaste kändisen? - Ehm, Josh Witzigreuter?

5. Är du kär? - Kanske... :3

6. Gillar du djur? - Ja, vem gör inte det? :o

7. Favorit spel? - MW3 

8. Besatt av något? - Ehm, kameror o.o

9. Hur mår du nu? - Bra, men är trött

10.  Något pinsamt? - Jag pratade med min "storebror" som visade sig vara någon annan, ha dom var lika!

11. Kan du prata något annat språk? - Engelska

12. Sjuk? - Nej

13. Har du kört bil? - Nej, har inte körkort + att jag är minderårig...

14. Om du fick välja: Skulle du velat träffa alla dina idoler eller låta sjuka barn träffa sina? - Skulle låtit dom sjuka få se deras idoler istället för mig, tycker synd om dom :c

15. När grät du senast? - I Lördags tror jag

 

 

Av Kinzie ♥ - 2 april 2013 15:12

       

 

Av Kinzie ♥ - 2 april 2013 09:55

Meheh...

Ska nu sätta mig framför tven och prova Lollipop chainsaw.

När man spelar så är man Juliet, hon är 18 år gammal.

Hennes pojkvän blev biten av en zombie så hon såga av hans huvud.

Men han lever fortfarande, och hur hon vet det beror på att hon är en zombiejägare.

Hon har en storasyster och en lillasyster.

Hon går även i cheerleading (stav?).

 

Klicka på bilden för att se den större.

 

Av Kinzie ♥ - 2 april 2013 00:23

What's up?

Skrev ett inlägg igår men publicerade det inte eftersom internet krånglade.

Sen glömde jag av det så jag kollade på en film istället som hette "An American Crime".

Jag seriöst hatar den filmen, stackars tjej...

Igår var det alltså första April.

Och det betyder alltså då att idag är det 5 dagar kvar tills jag fyller år!

Happy girl, beacuse my dad promise me to buy VIP in 3 months.

Och vad ni inte visste vad jag gjort under tiden i Stockholm får ni nu veta:

1. Jag ladda ner massa bilder på Domo.

2. Jag köpte en t-shirt med Domo på.

3. Jag kollade i alla affärer efter Domo prylar.


Där har ni svaret, ska imorgon prova på mitt nya spel.

Det heter "Lollipop Chainsaw".

Ett zombiespel där man tydligen är en blondin som är en zombiejägare.

Hehe, verkar awesome!

Ni får en bild på Domo ^^ :3

 

 






Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards