MspKinzie♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Kinzie ♥ - 4 juli 2013 21:26

 

Har tråkigt...

Söker vänner på msp så fråga! :3

Forever alone, haha, nä men vill prata med någon!^^


 

Av Kinzie ♥ - 4 juli 2013 12:27

 

Ny vecka, ny tema.

Hade inte tänkt tävla eller något.


 

Av Kinzie ♥ - 4 juli 2013 12:13

 

Såhär skrev dom till "Silent Hill - Del 2".

Vet ni hur irriterad jag blev på pernilla910?

Jag har varit med henne ett par gånger för att hon känner maggy 15, irl alltså.

Och när man säger att ens film är dålig får ju den som gjort filmen inga glada tankar.

Och just nu har jag inga glada tankar, jag tänker sluta göra serien...

Så det är sjukt onödigt att lägga tid på en film som folk tycker är dålig.

Det är väl lika bra att jag inte gör någon video alls...

För varje år på msp har jag mått sämre och sämre.

Vart försvann alla snälla personer som brydde sig om varandra?

Dom som var glada?

Nu är det nästan bara folk som tänker på sig själva.

Och nej, jag menar inte dig som läser detta men det finns andra.

Och såklart är det personer som är elaka mot varandra, förstår ni?

Blir bara så trött på det här...


 


Av Kinzie ♥ - 3 juli 2013 19:35

 

Har gjort 2 nya filmer som heter "Silent Hill" del 1 och 2.

Kolla gärna dom så kan jag göra fler när jag har råd med ny rekvisita och sådant.

Det handlar om en tjej som kommer in i en annan värld.

Och hon träffar en tjej som spelas av Sisy... osv...

Vill inte säga allt för då är det ingen spänning!

Hoppas ni kommer gilla dom!


Kram på er <3

 

Av Kinzie ♥ - 3 juli 2013 19:04

Heey!

För er som inte visste det så har jag och SisySelia123 gjort en msp blogg tillsammans.

Och nej, det betyder inte att jag tänker sluta att blogga här.

Den jag har med hon kommer mest handla om oss 2 tillsammans osv...

Men här lägger jag upp helt random inlägg om msp.

Men iallafall, kolla gärna bloggen: kinziebffsisy.bloggplatsen.se

Jag gjorde designen och Sisy fixar med menyn.

Men jag hoppas att ni kommer gilla vår blogg!

Vi gör även gratis headers!

Jag gör headers som jag brukar, ni vet som jag har på bloggen nu.

Och Sisy gör collage headers.

Men såhär ser bloggen ut:

 


Puss och kram! :3 <3


PS. Glöm inte tävlingen där ni kan vinna hela ö-listan + mer!

Klicka på länken i menyn!

 

Av Kinzie ♥ - 3 juli 2013 11:53

 

Höh, hur kan det vara en länk, emailadress eller ett telefonnummer?

Alltså "10000000000000" nu för tiden har msp blivit alldeles konstiga.

Vadå så det ok att skriva "1000" men inte det jag skrev.

Det är seriöst något fel på msp, man får t.ex inte skriva ordet "hoppa"...


 

Av Kinzie ♥ - 2 juli 2013 16:34

 

Redigera en snabb liten bild på mig och min bästis på msp ♥

SisySelia123 som alltså är den snällaste personen i hela msp :3

Klicka HÄR för att komma till henne's awesome blogg.

Jag vet att jag har sagt det många gånger men gör ni det slutar jag att klaga.

Så snälla, gå in på hennes blogg och kommentera eller följ den helt enkelt.


Puss och kram från lilla mig :3 <3

 

Av Kinzie ♥ - 2 juli 2013 14:16

 

Gjorde nyss en AB om "Sanningen bakom mig".

Kolla gärna den för den är ganska så viktig.

Nej, jag försöker inte få in massa fame, utan jag vill bara att ni ska veta detta om mig.

Så det skulle vara snällt om ni läste den och accepterar den jag är.

Tack!


Puss och kram! :3

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards