MspKinzie♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Kinzie ♥ - 2 juli 2013 10:33

 


Vi ni hur mycket jag älskar denna tjejen (som vän alltså) ?

Hon är sjukt snäll och stöttar verkligen personer som inte mår så bra.

Som t.ex igår när en tjej typ skrev till mig på msp (inlägget här under).

Jag blev väldigt ledsen och kände mig värdelös, men denna tjejen fick mig att känna mig viktig igen.

Hjälp henne att levla, ge henne massor av presenter och autografer, för det är hon värd!


Till dig SisySelia123:

Du betyder mycket, du finns där för dom personerna som behöver dig.

Du får folk att bli glada med din roliga blogg och din personlighet.

Jag vet att vi inte kännt varandra på msp sålänge men det känns som om vi kännt varandra i evigheter.

Allt eftersom det gick så fort, du är snällaste tjejen jag vet på msp.

Jag tänker inte sluta för då vill du sluta, och dom som behöver dig kommer sakna dig.


Kolla hennes gymma blogg: sisyselia123-msp.bloggplatsen.se


 

 


Av Kinzie ♥ - 1 juli 2013 22:04

Nej, jag är inte sjuk, det är bara en annan grej...

Det som oftast händer på internet, hat, svek och mobbning.

Det är det som nu fått mig att känna värdelös.

En tjej på msp skrev:

"Jag hatar dig, du är så j*vla ful, din blogg är sämst och likadant med dig!

Varför finns du ens på msp, tror du att någon vill läsa din fula blogg?

Ta och häng din j*vla störda unge"...

Förstår ni, jag mår sjukt dåligt och jag känner mig nu värdelös.

Tack, jag tror inte jag klarar av att logga in på msp längre, varenda ord sätter sig i hjärtat.

Och jag tror inte att ni tycker det är en så stor grej.

Men jag uppskattar den tid ni följt min blogg men jag kanske slutar ännu en gång...

Jag tar beslutet när jag känner för det, och just nu sitter jag och gråter.

Det är ju självklart inte första gången men detta var det som jag verkligen avskydde...


 

 

Av Kinzie ♥ - 1 juli 2013 18:26

1. Namnet Kinzie fick jag av min katt som heter Kinzie :D

2. Jag har ingen Iphone...

3. Jag gillar inte läsk irl... ._.

4. Jag skissar på nya bilder varje vecka

5. Jag bryr mig mer om andra än om mig själv

6. Jag har över 50 bloggar...

7. Jag sminkar mig INTE

8. När jag köper VIP köper jag bort nästan all sc till andra

9. Jag har skilda föräldrar

10. Och ni visste inte att jag skulle skriva "10 saker ni inte visste om mig" idag


 

"Happy" från Fairy Tail, så sööt! ♥

Av Kinzie ♥ - 1 juli 2013 13:37

 

Igår när jag var inne på msp fick jag ett meddelande av en random tjej.

Liksom det var oväntat det hon skrev och det första jag kom att tänka på var den dära spökhistorien.

Men hon menade att hon hade sin period...

Och jag bahh: "Okeeeej...." väldigt länge i huvudet.

Skum typ...

 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards