MspKinzie♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Kinzie ♥ - 11 juli 2013 20:23

 

PS. Känsliga tittare bör inte kolla på bilden (alltså du Erik) xD


 

Av Kinzie ♥ - 11 juli 2013 00:26

 

Är dom helt j*vla sjuka eller?

Dom har ju för i h*lvete förstört det för alla nattmänniskor.

Om detta är permanent blir jag för f*n j*vligt irriterad.

Ska dom hålla på sådär och förstöra för andra tänker jag inte stanna på msp.

Kan dom fatta det? Det är som om dom vill vara elaka.

Men seriöst hatar det...


 

Av Kinzie ♥ - 10 juli 2013 22:46

 

Märkte det precis när jag relogga...

Saknar ju peddo fågeln i hörnet ._.


 

Av Kinzie ♥ - 10 juli 2013 20:53

   

Hahaha, garvar ihjäl mig xD

Erik är ju en riktig man som gömmer sig bakom sin tjej, haha.

Killen åt höger är en skum typ som gillar Erik xD


PS. Haha, förlåt Erik men jag kunde inte låta bli xD


 

Av Kinzie ♥ - 9 juli 2013 16:18

 

Jag känner iallafall att jag bloggar för lite... ._.

Några idéer på vad jag ska blogga om? :D

Har typ inte fått sömn idag, gick och la mig klockan 10 (på morgonen ._.)

Satt och chattade med Erik hela tiden xD


 

Av Kinzie ♥ - 8 juli 2013 05:46

      

Bilderna förklarar allt, super lycklig! <3

Haha, maggy 15 kan inte låta mig och han vara ifred, hon ska komma och störa, haha! xD

Har varit inne hela natten och lanat med maggy 15, lol.


 



Av Kinzie ♥ - 8 juli 2013 01:08

 

  

Jag och maggy 15 har tråkigt i chattrum, någon som vill chatta!

Adda oss på msp isåfall!

Ja, vi sover över och det ska vi göra imorgon oxå.

Just nu lanar vi i mitt vardagsrum, lol.


Gör gärna looks på mig ni vill att jag ska ha på mig!^^


Puss och kram!<3


 


Av Kinzie ♥ - 7 juli 2013 18:41

Hade tänkt att berätta om maggy 15, hon är min bästis irl och på msp.

Och hon kanske ska sova över hos mig idag :D


10 anledingar till varför hon är en god vän:


1. Hon är världens bästa!

2. Hon är jätte rolig

3. Hon skrattar som en hyena (NOT) xD

4. Hon är snäll

5. Hon är flamsig

6. Hon är duktig på att vara korkad xD

7. Hon är en person som jag gillar (som bästavän alltså, tänk INGEEEET annat...)

8. Hon och jag har gått igenom mycket tillsammans.

9. Hon kanske tjatar om saker men vi skrattar bara om det.

10. Hon är bra på att göra videos på msp.


Kolla gärna henne's awesome blogg: lizlove.blogg.se


 


 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards