MspKinzie♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 23:58

Just nu finns det inget annat jag tänker på än den sötaste och underbaraste killen på msp, Erik.

Han har verkligen gjort mig glad, han betyder mycket för mig och kommer alltid göra det.

Jag älskar han för den han är, jag kan inte beskriva hur lycklig jag är med honom.

Det finns over 1000 ord! 

Just nu har jag en känsla i hjärtat som gör mig lycklig vad som än händer.

Är så sjukt glad att jag träffade just han, tack msp för ni gjort mig glad tillsammans med en ängel^^

Och nyss dog jag av glädje och kärlek, bilden förklarar min död:

 

Kan inte riktigt prata irl just nu, jag skriker av glädje, jag började gråta.

Tack Erik, för att du finns, för det du gjort <3

Och hehe, kunde inte låta bli att visa detta också:

 

ÄLSKAR DIG ERIK SÅ J*VLA MYCKET!^^ <3


 

Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 18:55

       

Nyss var jag och Fredrik (min gamla bästis på msp) i ett chattrum.

Och haha, om ni ser mig i ett chattrum med en kniv.. snälla, gå inte för nära.

Jag kanske dödar er då, haha, nej men jimmi (killen på sista bilden) får ju kniven uppkörd i ryggen xD


Och just nu har jag huvudvärk, det gör mig väldigt irriterad :c


 

Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 17:32

Jag garvar ihjäl mig xD


 

Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 13:15

Nu ska msp hålla på att lagga sönder, hatar det...

Jag kan t.ex inte klicka bort hennes chattruta!

GAHHHHH! HIOAEGOÖIHGRPIHHRPIOHSHPIHHRWPIHIH! (Nej Erik jag fick inte damp... xD) 


 


Av Kinzie ♥ - 14 juli 2013 11:10

 

Nu gör jag en snabbtävling och det man kan vinna är en Speciell hälsning!

Allt man ska göra är att man kommenterar något snällt på min blogg.

Och för er som inte är min vän får lägga till mig som vän.

Jag kollar igenom kommentarerna imorgon!

Dela gärna vidare tävlingen!


AVSLUTAD!


 

Av Kinzie ♥ - 13 juli 2013 18:29

Som ni flesta kanske redan vet så står det att look tävlingen avslutas den 7/8 men det var ett misstag den ska sluta 7/9 jag krånglar ihop datum ganska ofta och lade märke till det nu, hoppas ni inte blivit sura men för er som trodde att ni inte kunde delta innan ska veta att ni har en bra tid kvar att göra en look på mig och delta. Ursäkta för problemet. Just nu skriver jag från mobilen eftersom jag är utan en dator 1 dag och mår sk*t utan den,varför? Jo, det är för att man inte får träffa sin söta ängel...


 

Av Kinzie ♥ - 12 juli 2013 18:20

 

Ska snart åka, hatar det men som tur var lyckades man övertala min mamma att komma hem 1 dag tidigare.

För er som inte vet vad ska jag till min mamma...

Så jag kommer inte vara inne imorgon, f*n vad tråkigt...

Iallafall, nyss chattade jag, Erik och Sisy om Slenderman.

Och hon sa typ: "Tänk om han är bakom oss nu"...

Och ja, kanske det... :D


 

Av Kinzie ♥ - 11 juli 2013 22:27

 

Jag älskar dig så sjukt mycket, jag är helt galen i dig.

Jag kan aldrig sluta tänka på dig, du gör mig lyckligare än någonsin!

Från första början tyckte jag att du var den trevligaste killen på hela msp.

Och det var du, vi började chatta och kärleken kom fram mellan oss.

Du försvarar mig och gör typ allt för mig, du gör även gulliga ArtBooks till mig.

Jag skrattar varje dag tack vare dig, du är underbar och jag gillar det.

Jag har riktiga känslor för dig, du kanske är lite äldre än mig men du är söt.

På hur du är och vad du gör, jag kan inte förklara min kärlek till dig.

Det är svårt eftersom du gör så mycket för mig och kanske är lite små knäpp ibland, men det gillar jag.

Och jag är tacksam över att du gillar mitt utseende på msp och irl, det är inga andra killar som gör det...

Så därför gör det mig glad, jag är verkligen lycklig med dig, tack för att du finns.

Utan dig skulle mitt liv vara tomt, jag skulle tänkt på allt jag gått igenom.

Och för varje dag med dig glömmer jag dom tankarna snabbare.

Du har tagit över alla mina tankar, så nu är du den enda jag tänker på.

Älskar dig för alltid och det vet du <3^^


 

Hej! Välkommen till min knäppa lilla msp blogg! Jag uppdaterar varje dag! Följ mig gärna på Bloglovín! Hoppas ni stannar! Kram på er!^^

Välkommen till min msp blogg!

Mitt namn är Kinzie men heter Emilie på riktigt.

Jag är en 12-åring som älskar att spela msp.

Jag är i level 15 och skulle gärna vilja ha hjälp till nästa level.

 

Om ni undrar något är det bara att fråga här nedanför i menyn.

 

Kontakt: kinzie@live.se

 

 


Någon har lagt ut 24 stjärnor på golvet! Tävla om presenter varje dag fram tills jul! Klicka HÄR för att läsa mer!

 

Jag gör headers till bloggar helt GRATIS! Klicka här för mer info!

 

Antal beställningar just nu: 5

 

PS. Nu när skolan börjat kan det dröja lite längre en vanligt tills jag gör er beställning.

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

44 besvarade frågor

Bloggar jag följer ♥

Veckans fråga

Hur hittade du hit till min blogg?
 Sökte
 Din profil på msp
 Annan blogg
 Bloggplatsen
 YouTube
 Annat

Ask.fm

Follow on Bloglovin





Ovido - Quiz & Flashcards